Studentfest #1

Igårkväll var jag på min första riktiga studentfest. Det var kändistema och jag hade köpt lösvingar och trollspö på leksaksaffären, satt upp håret i en stor knut och var Tinkerbell. Innan köpte jag och Madeleine mat på kina och myste hemma hos mig för att sedan korka upp, fixa oss och sätta igång med festandet. Hade riktig kul kvällen igenom. Sjukt att man kan prata med så mycket nytt folk då man gått på samma skola tre år. Speciellt då skolan som jag går på, Brinellskolan, ligger i Fagersta och därmed inte är speciellt stor. Att man inte ens lagt märke till vissa människor är ju näst intill skrämmande. Därefter sov jag inte många timmar och idag mår man som man förtjänar. Struntade i skolan för att istället ligga hemma i soffan och dega. Får lite ångest nu när jag tänker på att jag slösat bort en hel dag på att göra i princip ingenting. Men men... Imorgon skriver jag nationellt prov i matte C och därefter bär det av till S:t Annas Skärgård. Ska bli mysigt!

Jag, matrin och wilson

Ronny och ragge

Jag och min bästa madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0