Imorgon är det lördag

Imorgon smäller det. Då går det vi jobbat och väntat på så länge av stapeln, vår wakeboardtävling. Efter skolan, som bestod av en jobbig redovning och ett prov, har jag varit nere vid Eskiln och fixat. På eftermiddagen kom mamma och Staffan hit till Fagersta. De hämtade mig och vi åkte till lägenheten där Staffan fick rensa mitt avlopp. Det är sånt jag inte kan själv, eller ska jag säga vill eftersom det är så äckligt. Senare mot kvällen gjorde vi oss iordning och åkte till O'Learys för att äta, dricka och kika på hockey. Överlag en riktigt trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Milla

KOM HEM KOM HEM KOM HEEEEM !!! Fy fan vad jag saknar dig :(

2009-05-11 @ 18:09:24
URL: http://millaburefjord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0