Bara sju dagar kvar

Finaste vännen Elin har varit här i helgen och det har verkligen varit toppen. Mys och snack hemma hos mig i fredags, kändes bra. Igår började vi dagen i Söderhamn där vi besökte Elins farmor, shoppad och käkade. Stressade hem och fixade oss för att börja vår minst sagt galna kväll och natt. Åkte till Bollnäs där förfest hos Camilla väntade och därefter krogen där Markoolio spelade. Dansade tills fötterna blödde och hade riktigt roligt. När klockan närmade sig två och jag vanligtvis är trött och redo att bege mig hemåt ville jag bara fortsätta. Istället gick vi därifrån för att sätta i oss hamburgare och invänta skjutsen hem. 

Nu är det söndag och jag sitter ensam hemma. Det är dessutom bara sju dagar kvar innan jag beger mig till Arlanda och flyget som ska ta mig till Australien.  


Jag och Elin på förfest hos Camilla

Brudarna kikar på markoolio

Vi hittade en telefonkiosk vilket vi gillar

Avslutade kvällen i våra nyinköpta mössor för dåliga hårdagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0