Underbar helg i Långvind

Då var min supermysiga helg vid havet slut. Madeleine och Johan är tillbaka i Fagersta, Fredrik påväg till Stockholm och jag sitter hemma i Mohed. Skulle stannat kvar i stugan själv om det inte vore för mörkret. Inte för att jag är mörkrädd, men tanken på att sitta själv på en ö utan en annan människa i närheten skrämmer. Har allafall haft det riktigt trevligt. Massor med god mat, dryck, mys, tända ljus och snack. Synd att två dagar går så fort. Hade gärna varit tillsammans med de bästa i särgården ett tag till.


Fredagens middag; rostbiff, potatissallat, frukt, kräftor, kex, ost, kanelvin m.m.

Johan, kikar ner från loftet
 
Puss, puss, puss...

Efter att vi varit inne i Söderhanm, shoppat och kikat fick killarna sköta grillen.
Jag och Madde dukade och satt inne vilket vi var glada för, det stormade ute.
På söndag morgon märkte vi dessutom att en av båtarna slitit sig, som tur var kom den till rätta senare samma dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0