Linköping

Toppendag igår! Efter en mysig dag på stan med Elin gick vi till lägenheten för att ladda inför kvällen. Beställde hem mat från Thai Coconut, kikade på Sex and the City, drack vin och snackade massor med skit. Riktigt mysigt. När vi var färdiga och kände oss klara gick vi ner på stan för att möta killarna. Skulle till en klubb som vid namn Platå. Där vi sedan kom att tillbringa hela kvällen. Dansade, drack och hade rikitgt roligt innan vi runt tre tiden, med trasiga och ömma fötter, staplade oss hemåt.

Just för tillfället befinner jag mig på tåget som ska ta mig hem till Söderhamn. Tråkigt att behöva åka och lämna Linköping. En helg är så kort tid och speciellt när man har roligt. Linköping är en riktigt trevlig stad och kan absolut tänka mig att spendera mer tid där framöver. Skulle vilja plugga där men finns ingenting jag är sugen på att gå. Kanske kan jag flytta dit en kortare period och läsa bara några enstaka kurser. Vi får se, dedär är något som visar sig med tiden. Först och främst väntar Australien. Bra en månad kvar nu.


Killarna, jag och Elin

Reserverad                                   Dans

Massor med dans under hela kvällenKillarna

kort                                            Killarna

Jag och Elin

Mer dans                                 Såhär trötta var vi efteråt

Tack för en superfin helg pärlan och ni andra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0