Söderhamn - Linköping


Sista timmarna på jobbet är gjorda och det är äntligen helg. Sitter på X2000 påväg mot Linköping där kommande dagar ska spenderas. Elin möter upp mig på stationen om några timmar. Längesen vi sågs så det finns en del att prata om. Har ingen aning om vad som händer eller vad vi ska göra men det kommer garanterat att bli en riktigt rolig helg.

Veckan som varit har flugit förbi fort. Fotbollskväll hemma hos Lollo i onsdags där det käkades sushi och thaimat. Vi levde runt som galningar och visst kan fotboll allt vara riktigt trevligt ibland. Måste medge att jag till och med längtar till Sveriges nästa match då vi kan styra ännu en trelig hemmakväll. Igår, torsdag, åkte jag till en sjö i skogen där vi grillade och fiskade hela kvällen. Fick ingen fisk men det var ändå riktigt mysigt. Dessutom har jag hunnit besöka frisören (där stora delar av håret försvann), sjukgymnasten och ett nytt gym där jag funderar på att börja träna.

Inte många veckor och helger kvar för mig i Sverige nu. För er som inte redan vet åker jag om ungefär en månad till Australien på obestämd tid. Till Brisbane. Detta har varit på tal länge men inte varit helt klart förrän ett tag sen. Kommer att bli något helt annat än det jag tidigare gjort och förhoppningsvis även det roligaste jag gjort. 

  
Bild från min första gång i Linköping då jag åkte dit med brudarna till höger. Bodde på hotell över en helg och hade det superkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0