Lunch i Bollnäs

Jobbade i Bollnäs idag och passade på att luncha med Camilla och Erik. Åt kycklingsallad och satt där länge och bara myste i solen. Hade riktigt trevligt. Nu för stunden befinner jag mig i pappas hus där jag är helt ensam. Han är på Solvalla och kikar på hästen som startar där ikväll. Själv ska jag förmodligen festa med folket här i Bollnäs och kankse gå ut. Kan bli trevligt. 

 Vad händer i helgen då? Hoppas på något riktigt trevligt. Ser ljust ut. Hela denhär hösten är, har varit och kommer bli ljus. Har faktiskt mått bra av att flytta hem vilket jag verkligen inte trodde att jag skulle göra. Kanske är det för att jag knappt haft tid att tänka alls. Har inte haft en lugnt stund. Vägrar att sitta still och har än så länge inte varit hemma en enda kväll. Sen är det riktigt roligt med alla nya människor jag mött samt möten med alla gamla vänner.



Kommentarer
Postat av: Milla

haha, snygga bilder! Jag älskar dig & är så glad att du är hemma!! <3

2009-09-03 @ 16:41:57
URL: http://milliis.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0