Holy Saturday

Igår hade grannarna BBQ och fest. Ligger i sängen nu och lyssnar till ljudet från min housemates toalett. Hon kräks. Massor. Haha.. så går det när man dricker för mycket. Själv nöjde jag mig med ett glas rödvin. Hade riktigt trevligt ändå och träffade massor av nya människor som jag inte pratat med innan. Han som hade festen heter Josh och är egentligen min grannes son, både han och hans flickvän (som jag aldrig kommer ihåg vad hon heter) är riktigt trevliga.

Idag väntar mer festligheter! De är ju trots alls påsk. En heldag hos Josefin med god mat, pool och vänner väntar!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Sandström

Hejhej ! Hoppas du har det bra , ser så ut iallfall :) När ska ni flyga ner till italien ?

2010-04-04 @ 02:51:43
URL: http://mickis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har de jättebra! hur har du det själv? Tror att vi flyger ner den 24 men är inte helt säker! Ska du med dig? Isåfall vore ju de jätteroligt :)

2010-04-05 @ 13:12:46
URL: http://gustafssonsandra.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jo det är bra , förutom att oskar är i usa i 2 månader haha;). okej , jo jag ska åka dit och har inte bestämt vilket datum men hade tänkt någon gång runt 20 så det vore ju bra om jag tog samma plan som er , skulle ju underlätta för de som ska hämta på flygplatsen plus att jag är flygrädd och inte lika van att flyga själv som ni är , haha.

2010-04-05 @ 21:44:23
URL: http://mickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0