7 april 2010

Superhärligt ute. Strålande sol och riktigt, riktigt varmt. Perfekt för en dag på beachen. Men sjävklart väntar jobb! Idag och hela sju dagar framöver. Två lediga dagar och sedan massor med jobb igen. Kanske låter jag gnällig men en toppendag som denna vill man inte spendera inne. Förmodligen kommer de kännas bättre imorgon, äntligen dags för löning. Jobbat ett par dagar under påskhelgen, hela 50 AUD/timmen. Välbehövligt och efterlängtat då jag levt på ris hela veckan. Måste försöka spara till Italien och Sverige, samt till alla kläder och saker jag vill köpa innan jag åker hem. Vill inte hem!

Dags att dra på sig mina fula jobbkläder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0