Bribie Island

Idag åkte jag till Bribie Island, en ö utanför Sunshine Coast, för ett besök på Woorim Surf Beach. Denna strand är, precis som alla här, lång, vit och vacker men inte lika populär som de andra stränderna i närheten. Spenderade min dag där och var så gott som själv. Låg där och halvsov i timmar och det enda jag hörde var ljudet av vågorna, hur avkopplande och skönt som helst. Kan man göra en ledig tisdag från jobbet bättre? 

Tidigare på morgonen åkte jag skidor och det kändes kanon. Blir så himla glad när åkningen går bra. Ingenting kan få mig på bättre humör. Ska tillbaka imorgon och hoppas på en minst lika bra set då! 


 

Kommentarer
Postat av: sara

haha isåfall är vi knäppa allihopa (inte omöjligt) men en timme hade räckt gott och väl, eller om vi hade druckit en jäkla massa alkohol :p nu tycker jag att du får komma hem snart så vi kan åka en jäkla massa skidor!!

2010-04-27 @ 15:28:57
URL: http://oohjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0