Dag 180

Idag har jag varit här i 180 dagar. Sex månader, ungefär. Det får mig att tänka på alla de vänner som jag saknar. Känns som det var evigheter sedan jag träffade er. Har sagt det innan. Saknaden är det som får mig att åka tillbaka till Sverige. Skulle alla de jag bryr mig om kommit hit istället skulle världen vara näst intill perfekt. 

Idag var jag ledig från jobbet. Välförtjänt och efterlängtat. Klev upp tidigt och körde till Sunshine Coast för lite vattenskidåkning. Spenderade ett par timmar på arenan och coachade några av de andra som åkte innan jag körde tillbaka till Brisbane. Sen väntade några samtal med det australienska vägverket, ska sälja bilen snart och har lite saker som måste fixas tills dess, en löprunda och till sist ett varmt bad. Nu ligger jag i sängen och pluggar italienska innan de är dags att sova. 

Stor dag att vänta imorgon! Skriver mer om de sen :) 



Allt detta tjaj driver mig till vansinne, sköt er själv och låt mig sköta mitt. Dags att börja lyssna och sluta dömma. Kan så mycket mer än ni tror.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, nu har du vart borta alldeles för länge! Saknar dig riktigt mycket gumman! Kom hem snart <3 PUSS

2010-04-22 @ 13:41:32
URL: http://slaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0