mord i Mt Gravatt

Har nämnt innan att jag brukar löpa i en stor park som ligger alldeles intill där jag bor. Fick veta nu att en ung tjej blivit brutals mördad där. Det var min housemate Lisa som skällde på mig och sa att jag inte fick springa mer på kvällarna. Tydligen hade hon och pojkvännen blivit attackerade och gärningsmannen hade misshandlat dem båda, henne så illa at hon senare dog på grund av skadorna. De har inte fått tag i mördaren än så nu låser vi alla dörrar till huset. Ganska otäckt måste jag säga! Speciellt med tanke på att allt hände bara runt knuten och att de fortfarande inte vet vem det är. Skulle ju lika gärna kunna vara min granne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0