Partyparty

Var ut igår med Josefin från jobbet och två andra tjejer, Emilia och Linn. Mycket trevliga alla tre och galet roligt att umgås med bara tejer. Åkte in till the Valley där vi gick mellan olika klubbar, shottade, dansade, drack och träffade diverse människor. Runt ett tog vi en taxi vidare in till Brisbane och Fridays, en stor klubb alldeles intill vattnet. Stannade där tills nattens slut och kom inte i säng förrän halv sex. Länge sedan de var så roligt att klubba!

Nu är klockan halv elva, nyss klivit upp. Försöker stoppa i mig lite gröt för att sedan dra mig själv till jobbet. De tar emot riktigt rejält, vill bara krypa ner i sängen igen. Sova var så fruktansvärt skönt och mina fötter värker helvetes mycket efter mina något vågade skor igår. Att dansa flera timmar i sträck är inte snällt mot fötterna.


 


Kommentarer
Postat av: lina

aww min lilla linn :D:D

2010-04-15 @ 22:16:37
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0