16 april 2010

Att förlora någon som ligger varmt om hjärtat är alltid jobbigt. En ständig känsla av tomhet, hjälplöshet och orättvisa. Funderingar över mening och befinnande. Försöker koppla tanarna till allt de fina. Koncentrerar mig på alla de minnen min ängel lämnat. Vägrar se de mörka. Saknaden är enorm men det finns ingen mening i att vara ledsen. 

Slukat många liter glass de senaste dagarna, spenderat alltför mycket tid i sängen och sett alldeles för många avsnitt av diverse serier. Dags att rycka upp sig och återgå till mitt normala. Åke till Woodford i morse för lite vattenskidåkning, gick inte alls lika bra som de brukar. Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sedan gå på bio med Josefin och hennes pojkvän James. Kommer bli jättetrevligt. Imorgon ska vi åka till stadion i Woolloongabbba för att se Brisbane Lions v Western Bulldogs. Australian Football. Ska bli riktigt roligt då jag inte varit på någon match innan.


En skylt i Nimbin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0