22 april 2010

Ligger hemma i sängen och äter glass. Är helt mör i kroppen efter dagens aktiviteter. Vattenskidor tidigt i morse och sedan timmar av shopping. Man blir ganska slut av att kuta runt i dessa enorma köpcentren. Undrar hur många kilometer man går? Finns så mycket jag vill köpa och ta med mig hem men väskorna är redan fyllda till toppen. Ska strax iväg till posten och skeppa iväg en låda med saker till Sverige. Kommer ta upp till tre månader innan den kommer så frågan är bara vad jag ska stoppa i den. Måste ju vara saker jag inte behöver eller kommer sakna undertiden.


Satt en kille i båten och tog bilder så denhär är tagen idag. I ögonbicket ser det inte speciellt lovande ut men åkningen gick annars ganska bra. Om två veckor ska de prova en ny båt på arenan och hålla något slag av läger. Får jag ledigt från Ikea ska jag vara där och hjälpa till vilket kommer bli roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0