10 februari 2010

Idag har varit slöaste dagen på länge. Inte gjort någonting värt att berätta om. Köpt en ny toalettsits eftersom jag, dum som jag är, ställde mig på den som fanns där och rasade rakt igenom ner i toaletten. Skrapade upp knät på köpet. Tycker ju att en toalettsist, även om denna var gjord i plast, ska klara mina dryga sextio kilo. Men icke.

Party med arbetskamraterna på Ikea igår. Konstigt att se hur alla såg ut i vanliga kläder. Är så van att se alla i uniform och med mössa/keps att jag inte ens kände igen en del av dem. Bara ett utsläppt hår gör enorm skillnad (använder ju hårnät i köket och så). Har arbetet med dessa människor i snart tre månader, så att se hur de egentligen ser ut var riktigt roligt. Under kvällen åt vi massor med god plockmat, drack champagne och spelade något spel. Inget jag sätt innan och vet faktiskt inte vad det heter på svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0