4 februari 2010

Fixat och försökt fått ordning på alla papper och annat som måste fyllas i och betalas till bilen. Inte bara inte. Varit till banken och till nått typ försäkringsbolag så det är klart. Nu ska den bara registreras på nytt och eftersom jag inte är australiens medborgare innebär detta ännu ett dussin formulärer som ska fyllas i innan något annat kan hända. Jag fattar noll.  

Ska jag lägga mig vid poolen en stund innan Lisa kommer hem. Då väntar gym och sen ska jag hämta ut en ny mobil på posten. Kan behövas då min är ganska sliten.

Här är gatan jag bor på



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så fult! Hur klarar du av att bo där? skoja!=( Hoppas allt är bra med dig KT!:)

2010-02-04 @ 17:58:27
Postat av: Anonym

Kom och hälsa på mig då KM! :)

2010-02-05 @ 00:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0