23 februari 2010

Vattenskidåkning idag. Underbart! Strålande sol, närmare 40 grader varmt och vindstilla. Kan det bli bättre? Åkte dessutom bättre än under dela förra året, detta trots att jag bara åkt fyra åk sedan augusti! Ganska nöjd! Alla dryga spärrar börjar äntligen ge vika.

Har ett svårt beslut att fatta. Beöver någon som kan säga åt mig vad jag ska göra. Kan verkligen inte bestämma mig. Min housemates, de som jag hyr av, får hit en annan tjej i april som ska bo här under ett års tid. Jag sa när jag flyttade in här att jag skulle stanna till antingen april eller oktober och nu vill de alltså att jag bestämmer mig. Är de så att jag vill stanna ska de nämligen säga åt Joseph, den andra killen som hyr här, att flytta. Hjälp mig någon! Har beslutsångest!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Kom hem till april :)

2010-02-23 @ 16:54:42
Postat av: Milla

Älskling, ring mig så kan vi bolla fram och tillbaka om ditt beslut :) Ring gärna ikväll redan! <3<3

2010-02-23 @ 21:45:57
URL: http://millaburefjord.blogg.se/
Postat av: saa

2010-02-23 @ 22:52:20
Postat av: sara

kom till usa istället :D

2010-02-23 @ 22:53:02
URL: http://oohjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0