15/1158 Cavendish Road

Idag flyttade jag från huset i Woolloongabba, där jag spenderade två veckor, till en lägenhet en bit utanför Brisbane. Delar stället med ett par från england samt en annan kille. Trevliga är de allihopa och jag kommer nog att trivas här. Jobbade tidigare idag, sjätte dagen denär veckan. Måste berätta hur dålig jag blivit på att käka riktig mat sedan jag började. Ser, rör och är i kontakt med mat hela dagarna vilket resulterar att min matlust är lika med noll. Får liksom nog och blir mer eller mindre äcklad. Idag åt jag exempelvis en chokladmuffins med iskaffe till frukost, daimtåra och äpplen till lunch, ytterligare en muffins påväg hem från jobbet och en stor glass med topping på mcdonalds till middag. Bara skit med andra ord, känner inte för något annat. Sen är de ju sisådär en trettiofem grader varm vilket inte gör saken lättare. 

Kikade minneskorten på mina kameror. Har inte använt någon av dem sedan jul, dåligt av mig. Hittade lite mer eller mindre bortglömda foton som jag tänkte lägga ut.



Wet'n'Wild


Hostelvistelse med Anton och bilder från huset i Balmoral


Jockes födelsedag.
Grillning vid Kangaroo Point.
Träffade fagerstatjejerna Emma o Sofia.


Kommentarer
Postat av: Koffe

nämen titta, att man e med här då.

2010-01-24 @ 16:45:59
URL: http://nvp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0