Jag har köpt en bil!

Jag har köpt mitt livs första helt egna bil idag, deni! Liten sketen Mazda som jag nu, precis när jag vill och känner för det, kan åka runt i. Inge mer buss och annat skit. Nu får vi bara hoppas att skrället håller under de resterande månaderna jag har kvar i Australien. 

Snart har jag även bott en vecka i mitt nya hem. Trivs. Jag och Lisa har köpt gymkort och ska börja träna på tisdag. Lisa är den andra tjejen som bor här, hon är i tjugoårsåldern och flyttade hit från england för ca ett år sen. Killarna heter Joseph och Paul (Lisas pojkvän). 

Kvällsdopp - Sunshine Coast
Bilder från onsdags när jag, Viktor (en av de svenska killarna som jag skrev om tidigare) och Johan (en kille som kommit hit för att plugga till personlig tränare) åkte till Mooloolaba.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0