Freestyle Tout Emporium

Nyss satt mig på ett mysigt café för en ensam fika. Behöver varva ner och andas lite. Kom nyss från city där jag spenderat förmiddagen med Trent. Möttes upp i morse för en sen frukost och shopping. Nu ska jag ta tag i några av mina obesvarade mail och sen bege mig tillbaka till city. Ikväll ska jag och några vänner till Freestyle Tout Emporium. En restaurang i Fortitude Valley, som är kännd för sina härliga desserter. Skippar middagen och går dit på tom mage. Här ska slukas onyttigheter. Efter det väntar förhandsvisningen av Sex and the City 2. Vet att den redan haft premiär i Sverige, här är premiären i morgon. Underbar kväll att vänta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0