Hejdå Cavendish Road...

Nu sitter jag på Zarraffa's Coffee och dricker en välförtjänt latte. Sprungit runt på ett stort shoppingcenter i timmar. Varit på banken, kikat, köpt och fått ordning på en hel del behövligt. Hela morgonen och förmiddagen har gått till packning och städning. Flyttat ut ur mitt fina rum på Cavendish Road. Känns lite sorgligt att jag lämnat huset, har ju bott där sedan januari. Dock har jag inte sagt hejdå till min housemates än. Ska ut i övermorgon tillsammans. Anledningen till att jag lämnar Mt Gravatt är att de, Lisa och Paul, har flyttat till Gold Coast. Dessutom vill jag göra lite annat min sista tid så bosätter mig hos Josefin och James ikväll.

Känner mig lite stressad så hinner inte skriva mer. Ska till Coles (Australiens motsatts till ICA) och köpa lite ätbart för kvällen då middag med vänner och fotboll väntar. Ska se Danmark - Australien och jag har fortfarande inte bestämt vilken sida jag egentligen står på. Tillhör ju Skandinavien samtidigt som jag älskar landet jag befinner mig i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0