Toppenkväll

Kvällen blev till och med bättre än väntat. Möttes på restaurangen som jag skrev om innan för att käka varsin dessert. Jag åt "Passionfruit Curd Tart, with white chocolate mousse-fi lled cannoli, blood-orange ice cream & double cream." Underbart god. Sen begav vi oss till South Bank där bion visades. Det var tur vi bokade våra biljetter förra veckan och ytterligare tur att vi var ute i god tid. Varenda biljett var slutsåld och detta trots att filmen visades i fyra salonger samtidigt. Tyckte att filmen var toppen! Precis likt en episod, bara lite längre. Så himla glad att vi bestämde att gå ut ikväll, känner mig jättenöjd och har verkligen haft en toppendag rakt igenom. 

Nu väntar sängen. Imorgon ska jag och Josefin äta frukost ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0