Vecka ett

Över en vecka sen jag skrev i denna jädra blogg. Första tiden i Sverige har varit bra, till och med bättre än jag trodde. Träffat alla mina hönor, vilket varit underbart. Känns något bittert med kylan, men blir nog bättre framöver. Har inte haft en lugn stund och det har passat mig bra. Gillar inte att tänka.

Några bilder från veckan.


En av veckans fina eftermiddagar med bästa Camilla, här i Bollnäs på studentfest ♥

Jag och Madeleine ♥. Fagersta och hälsade på bästa vännerna.  

Lillasyster tog studenten, grattis!



Kommentarer
Postat av: Milla

Jag älskar dig, & jag är så himla glad att du är hemma igen!! <3

2010-06-16 @ 20:15:22
URL: http://camillaburefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0