Sverige – Italien

Dags att komma igång och börja skriva igen. Vet att jag varit dålig den sista tiden. Beror till största del på att mitt liv och mina dagar bestått av jobb, jobb och åtet jobb. Den tråkiga och tjatiga delen är inget jag vill skriva om.

Från tråkigt till något riktigt, riktigt fint. Ligger på hotellrummet i Italien. Bredvid mig ligger två av mina bästa vänner, tillsammans har vi flytt kyliga Sverige för två veckor sol, värme och vattenskidåkning. Livet är underbart. Inga bekymmer, inga besvär.


Första dagen. Jag (jävla krull) och Elin påväg till stranden

Elin och Fanny, brunast av alla.

Glada? De var vi, eller åtminstone jag, fast de kanske inte ser ut så. Käkar musslor till middag och jag älskar musslor!


Kommentarer
Postat av: cervia italien girl

vart har du köpt din converseväska, den är skit fin, snälla svara som ett inlägg?=)

2010-07-07 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0