14 mars 2010

Kan nu meddela att jag bestämt mig för att stanna längre. Mailat resebyrån och har bett dem boka om min biljett hem som annars var planerad till den 18 april. Hur länge jag stannar får bli en hemlighet tillsvidare. Känner mig inte alls redo att lämna Australien, värme och sol för att bege mig till ett grått och kallt Sverige.

Väldigt dåligt med bloggande sista tiden. Har under veckan som gått har jag hunnit med följande: Mooloolaba, Sunshine Coast - sol, värme, strand och öl. South bank och Kangaroo point - sol, öl och bbq. Sagt hejdå och kört syster till flygplatsen. Logan cable ski - wakeboard med mina housemates. Alice in wonderland och Remember me på bio. Massa jobb på Ikea. Fest.

Lite bilder från vecka som varit. Lägger ut mer sen... 








Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt beslut!

2010-03-15 @ 00:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0