2 mars 2010

Efter tre timmars sömn klev jag upp i morse för att köra min syster till flygplatsen. Hon ska till Sydney för att spendera de närmaste dagarna där. Orättvist. Själv ska jag göra en kurs med jobbet som jag inte får missa. Är det någon som vill ha min biljett, den är gratis, bokade nämligen två.

Igår blev jag stoppad av polisen, för andra gången denhär veckan! Hade varit i stan, käkat sushi och var påväg till bion när polisbilen körde upp bakom oss och satte på blålysena. Hade inget bilbälte på mig och körde på tok för fort. Killen som kom för att prata med mig var som tur var jättetrevlig. Frågade om min skida i baksätet var en gitarr och vi började prata om det och lite annat. Slutade med att jag bara fick blåsa och sedan hände inget mer. 


på stranden i Noosa. mina tår ser lite roliga ut, men visst är vattnet klart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0