dag 158 i Australien

Ju mer tid jag spenderar här ju mindre vill jag tillbaka till Sverige. Haft en toppendag. Åkte till Lough Earn Water Ski Lake tidigt imorse för att träna med en kille vid namn Joel Wing. Superroligt med någon ny i båten som kan tipsa och peppa, gör att man blir snäppet mer motiverad. När jag kom hem låg jag vid poolen och läste en stund innan jag gick in för att prova Lisas, min housemate, nya massagemadrass. Hade inga större förväntningar på denna sak men måste säga att de var riktigt avslappnande. Ser ut som en tunn madrass som man lägger i badkaret innan man fyller på med varmt vatten. Sen väljer man bara olika massagepogram. Hur skönt som hellst, kommer användas flitigt av mig nu när jag börjar komma igång med träningen igen.

Dags att sluta skriva, ska åka iväg och kika film. Imorgon ska jag till South bank med Josefin, sol, bad och förmodligen något gott att äta. Kommer bli toppen.



Bild från grillfesten igår. Killarna som jag varit med mycket här åker till NZ imorgon för att sedan fortsätta till Asien. Så igår hade de en avskedsmiddag. Tog knappt några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0