Lycka, lycka, lycka, lycka...

Vattenskidåkningen idag gick galet bra! Bättre än det någonsin gått. Känner mig som väldens gladaste människa och kommer förbli det några dagar framöver :)

Faktum är att hela dagen varit riktigt bra! Kom nyss hem från city där jag träffat mina jobbarkompisar från Ikea. Vi såg filmen "The girl with the dragon tattoo", eller som den heter på svenska "Män som hatar kvinnor" på bio. Riktigt trevligt!

Låste in mina bilnycklar i bilen idag när jag skulle tanka och till och med de var ganska trevligt! Fick hjälp av killen vid pumpen intill och han visade mig hur man enklet fick upp dörren med hjälp av en plastbit. Förra gången använde jag ju en galge. Hoppas att allt dehär bra håller i sig ett tag! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0