Tisdag

Aj aj aj.... helvete. Ligger i sängen hemma. Smärta. Känner hur det strålar från svanken och höfterna uppåt mot höger axel och neråt mot höger knä. Liksom pulserar. Alldeles varmt. Klev upp tidigt imorse för att åka skidor. Allt var som alltid annars, helt toppen! Sol, spegel och värme. Taggad till tusen. Men såklart skulle dedär som jag jobbat så mycket för att de inte ska hända ske. Slalom är bra roligt, ibland är de dock bättre att släppa taget. Får vila ett par dagar nu, hoppas på att de blir bättre. Lär knappast ta mig ur sängen som de känns nu. Tur att jag laddade upp med ny glass igår, en som smakar choklad och chili. Ni som läser tycker säkert att de låter vidrigare än få men tror, eftersom jag gillar mörk choklad med chilismak, att jag kommer gilla glassen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0