19 maj 2010

Igårkväll hade vi BBQ och därefter möte med jobbet. Maten var, som förväntat, jättegod. Bjöds på steak, kyckling, minipajer, olika sallader och diverse plockmat. Till efterrätt fick vi svenka bakelser och svensk godis. Under mötet diskuterade vi kring customer feedback, våran relation till varandra, framtida förändringar och gick dessutom igenom massa ekonomiska bitar. Både roligt och lärorikt. Känns tråkigt att jag slutar snart!

Igår var de dessutom en kille som kikade på min bil. Ställde fråga på fråga och jag, som inte kan ett skit om bilar, kände mig dummare och mer korkad än någonsin. Stackarn fick inte svar på något men trots detta var han ändå villig att köpa fanskapet. Han hade till och med tagit ut pengar och var villig att betala på plats. Något som jag dock sa nej till, behöver något att åka runt i ett tag till vilket han förstod. Känns rikigt bra att jag fått de överstökat, hittat en köpare till min skruttiga bil var något jag gruvade mig för.


Bild brån Byron Bay i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0