Tror att jag blev tappad som barn....

Jag är helt rubbad. Ringt runt och planerat veckan med vänner, jobb, åkning, försäljning av bilen, shopping osv och hela tiden trott att det var tisdag idag. Har jag missat en dag? Sovit lite för länge kanske.. fan... nu vet jag inte hur jag ska få tid till allting.

Förutom de faktum att jag just nu känner mig nådigt förvirrad har jag det riktigt bra. Ligger hemma, vilar lite och käkar frukt. Nyss kommit tillbaka efter en löprunda i city, sprang i och runt Botanic Gardens. Vädret är strålande och benen var lätta och pigga. Tidigare i morse var jag i Woodford och åkte vattenskidor. Gick trots att de var ganska mycket vind ganska bra. 

Hade egentligen planerat drinkar och party ikväll. Men eftersom jag ska upp och åka skidor på torsdag, som är imorgon och inte övermorgon, får vi se hur de blir med det. Känns tråkigt att ringa och säga att jag inte kommer. 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Cool bild måste jag bara säga! :) Ser riktigt härligt ut!

2010-05-26 @ 13:44:15
URL: http://leringenseinstein.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-05-26 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0