Gold Coast / Sunshine Coast

04.20 AM ringde mitt alarm imorse. Hade knappt hunnit somna innan det var dags att kliva upp, packa bilen och styra mot Guldkusten. Vattenskidor tillsammans med ett gäng killar jag träffade förra helgen stod på schemat. Var trött som attan men hade en av de bästa förmiddagarna. Såg solen gå upp när vi började med åkningen och se åkt vi fram till lunch. På eftermiddagen åkte jag till Sunshine Coast för ytterligare vattenskidåkning med coach Joel Wing. Fick en del nya tips vilket jag var i stort behov av. Superdag än så länge. Nu väntar pub crawl i Brisbane.


Slalom i Woodford.

Killarna i båten.

Gold Coast. Sjön tidigt på morgonen, vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0