IKEA

Kommit hem efter att ha gjort mitt absolut sista skift i Ikea-uniformen. Känns riktigt sorgligt att efter sex månader i den blågula byggnaden säga hejdå till alla kollegor och nyfunna vänner. Blev helt rörd när de under lunchen traskade en med både de ena och de andra för att fira min sista dag. Fyra olika tårtor, choklad, olika bakelser, ost och kex och fina kort fick jag. Min manager hade klivit upp tidigt i morse bara för att göra cupcakes åt mig. Så himla gulliga människor! Värmer verkligen att jag fick ett sådant fint avslut på det hela! Ingen av dem som slutat medans jag jobbat där har fått såhär mycket uppmärksamhet. Det måste ju betyda och det jag gjort varit bra och att jag gjort ett bra intryck :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0