Sunny day

Åkte till South Bank i morse för att tillbringa förmiddagen där med Josefin. Låg på stranden, solade, snackade skit och bara jäste. Heltmysigt. Det australienska fotbollslaget kom ner för att svalka sig, gjorde inte stunden mindre trevlig. En hel hög med snygga, vältränade killar. 

Efter lunch drog vi till ett stort shoppingcenter. Josefin skulle hämta sin förlovningsring, verkligen supervacker, och jag käkade sushi. Nu försöker jag boka biljetter till premiären av Robin Hood och senare ikväll väntar vollybollmatch. 

  


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åhh! Det ser så hiiimla underbart ut! Ta med en fotbollspojke hem till mig sen ;) Saknar dig massor nu! PUSS <3

2010-05-10 @ 15:26:15
Postat av: Anton Gavell

För det första kan inte australiens landslag spela fotboll och för det andra är jag snyggare än dom lik förbannat. för det tredje är jag full. när kommer du hem? puss

2010-05-13 @ 01:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0