Inte långt kvar nu...

Ännu en helg har gått. Herregud! Blir ju mörkrädd. Var tar tiden vägen?! Inte många dagar, helger och veckor kvar nu. Vill inte hem! Har planerat den sista tiden väl, varenda helg är nu fylld av saker att se fram mot. Kommer kännas som ett ögonblick, sen sitter jag på planet mot kyliga Sverige…

Middagen igår var trevlig! Det vi firade var Josefin och James engagement! Han hade dagen innan friat och Josefin hade såklart sagt ja. De är verkligen jättesöta tillsammans! Mindre söt var jag när jag några få timmar efter allt firande skulle upp och jobba i morse. Kände och såg mer zombielik ut än någonsin. Nu ligger jag hemma i sängen och ser fram emot dagen som kommer. Imorgon väntar vattenskidor, Gold Coast, surf och BBQ. Kommer bli galet roligt!


James och Josefin

Är det någon som vill köpa min skitbil är det bara att höra av sig.
Måste ju försöka bli av med den innan jag åker. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0