Äntligen helg :)

Ikväll tänker jag låta mig själv ligga inne, vara tråkig och äta till magen sprängs. Spelar ingen roll att det är fredag, messat och sagt att jag inte kommer ut ikväll. Spenderat hela min dag på Ikea. Från tidigt i morse innan öppning till sent på kvällen efter stängning. Gjorde inte bara mitt eget skift utan fick hoppa in göra två sjuka människors skift med. Orkar inte le eller vistas bland människor mer. Behöver en stund för mig själv.

Hela eftermiddagen och kvällen spenderade jag i "Swedish Food Market" där de säljer den svenska maten. Morgonen spenderades i restarangen och därmellan hoppade jag in och serverade varmkorv med bröd.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0