Börjar blogga lite igen..

Dags att resa sig och vakna till liv igen. Sommaren närmar sig med stormsteg. Jag fryser inte längre så tänderna skakar, inga iskalla händer och förfrusna fötter. Livet blir betydligt lättare utan kyla. Lättare utan oavbrutet mörker, tjocka kläder och bleka kalla människor. Sommar gör mig lycklig, lyckligare än jag varit på väldigt länge.
 
Börjar skriva, efter månader av frånvaro. Finns lite att skriva om igen. Mitt liv känns inte riktigt lika värdelöst, tråkigt och likt alla andras längre. Hoppas den känslan förblir. Sen skiter totalt i om någon läser, skriver för att det brukar vara roligt. Rent tidsfördriv och ett sätt att hålla familj, släkt och vänner uppdaterade.     

Börjar med att skriva lite om flytten till och från Oslo. Vet iofs inte om det är så mkt att skriva om egentligen. Lortstad! Uscha.. Oslo är absolut inte sådär "skitroligt" som alla säger. Trots att jag stortrivdes på jobbet. Förmodligen är det mig det är fel på. Som vanligt. Världens gråaste stad. Bitter. 
 
I april tog jag mitt och åkte till Orlando. Vänner, sol och massa vattenskidåkning. En paus från verkligheten.



Jag och fina vänner

Volleyboll på Clearwater beach

Bad i regnet

Vattenskidåkning

Fina Elin

Clearwater beach





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0