Attention deficit hyperactivity disorder

Rastlös. Lite sol och värme är precis vad jag vill ha. Innan jag blir galet upptagen med jobb och träning. En sista minuten kanske? någon?... Tänker på alla de gånger man sitter tillsammans med vännerna och alla "vi måste" och "vi ska" kommer på tal. Man planerar, snackar och lovar. Drömmer lite tillsammans. Fyfan vad roligt det skulle vara, va kul vi skulle ha! Men sen, när det väl kommer till krita, står man där ensam. Jag vill, jag vill, jag vill...


Bilden är tagen i New York, Central Park, för drygt en månad sedan. Spenderade 20 timmar i staden på min väg hem från Orlando till Sverige. Åker tillbaka snart igen :)  


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra med bloggande igen vännen, min favvo blogg alla gånger! vi ska åka, jag kan nästan tilloch med lova, vill åka med dig! <3

2011-05-26 @ 08:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0